Isnin, 3 Disember 2012

i want you know...

 Lelaki kene faham, perempuan penuh dengan emosi, cepat marah, cepat merajuk, cepat gembira,      dan mereka paling cepat sayangkan seseorang.

Dia marah . Awak senyum . Dia curang . Awak setia . Dia buat lagi . Awak terima. Tolong jgn tinggalkan someone yang macam ni . Sangat tabah.

Tiga perkataan yang membuatkan perempuan tersenyum. "I Love You" "Aku Terima Nikahnya" "Awak dah kurus" dan lagi satu "Jom Shopping Sayang

Someone kalau dah betol-2 sayangkan awak, percayalah dia akan cuba pertahankan RELAY tu, dan takan lepaskan awak if mcm mana sekalipun :')


Perempuan takkan MARAH tanpa sebab. Takkan MENANGIS tanpa sebab, takkan MERAJUK tanpa sebab, dia jadi mcm tu sebab dia sayang awak

Cinta takkan bahagia tanpa gurauan. Sayang takkan ada tnpa cemburu. Rindu takkan indah tanpa airmata. Kasih takkan sempurna tanpa kejujuran.

Awak merajuk→saya pujuk→awak marah → saya tenangkan→awak menangis→saya lapkan airmata → Awak tolonglah hargai saya sementara saya ada ♥ :')

Apbla seorang perempuan itu m'galirkan airmata itu bkn b'makna dia lemah tp dia sedang m'cari kekuatan untuk terus tabah m'cintai lelaki itu

''Perempuan cepat menangis , cepat terasa , kuat merajuk , cepat cemburu Bukan sebab mengada tapi Allah cipta hati mereka lemah dan lembut''

Tiada ulasan:

Catat Ulasan