Rabu, 4 Julai 2012

adakah aku untuk nye atau sebaliknye.

ya allah jika benar dia untuk ku..kau izinkan la aku untok menyayangi dia sepenuh hati ku..jika dia bukan untuk ku..ku kan izinkan dia pergi dari hidup ku..jika ini satu satunye ujian dari mu.akan ku terima dengan seikhlas hati dan tabah menghadapi semua nya. ya allah kau tunjuk kn la jalan yang terbaik untuk ku ya allah..hanya padamu saja tempat ku memohon..

harus kah aku bersedih kerana dia..adakah dia betul betul sayang kan aku..atau ini salah satu dari permainan die..setiap kata kata nya membuat kn aku ragu ragu untuk percaya kn nye..apakah yang bermain-main di minda nya..ya allah adakah setiap ucapan yang keluar dari mulut nye betul-betul jujur dari hati yang dalam...ya allah adakah setiap ucapan sayang yang keluar dari mulut nye betul-betul jujur..

ya allah aku sayang sangat pada dia..jangan la engkau pisah kan kami berdua..kau tunai kn la janji nye yang ingin menjaga ku siang dan malam..hanya pada mu saja tempat ku memohon segala nya..hanye pada mu juga tempat ku mengadu segala nya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan