Isnin, 9 Julai 2012

time happy

hye u all..i'm back to story..hemm mesti tertnye2 kn."kenape la dengan perempuan sorang nie kan.."haha..aku pon tak tahu la kenape..hati tak tenang la beb..memeyh la kn.ada orang yang kite sayang..ramai gegurl.mesti ade risau punya..jelez and segala hantu setan semua boleh keluar bila tahu boboy dye curang main kayu tiga kan.kan.kan...emm tapi ape kan daya..aku mampu menyembunyi kn je rase sakit hati..bertape pedih nye hati ini bile diluka kan..emm hanye aku saje yang tahu.. emm..kalau jodoh tak kemana kan.aku harap aku terus disamping die...always around him..smlm hari paling happy aku keluar ngn die..haha.tak de gadoh.tak de merajok.dye tak buat hal.aku pon tak buat hal..haha..memang happy kn bile bersama orang yang tersayang..gelak non stop beb..haha..ajak keluar semata-mata nak makan mcd je..tengah makan bole pulak buli aku..orang tengok kn.malu..haha:) niat dihati just nk try bawak moto je..tapi tak bagi.tapi akhir nye dapat jugak..klaka gile aku bawak die..die takot.haha.kalau boboy bole rider..gegurl pon bole rider jugak tao..haha.. aku sayang kau sorang je..mesti percaya satu sama lain.jujur tu penting..aku harap kau bole berubah sebab aku!kau boleh tunjuk kn sayang kau..kau boleh tunjuk kan kepercayaan aku pade kau...love you more sayang..ya allah.aku memohon pada mu..jangan la engkau memisah kan kami berdua..kami sayang kan hubungan ini..hanye pada mu tempat ku memohon...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan